Jak se vám líbí? Fotbalová Plzeň představila své nové dresy

Tradice. Elegance. Unikátnost. Špičkový materiál. To jsou čtyři hlavní znaky, kterými se vyznačuje nový viktoriánský dres pro sezonu 2020/2021. Na jeho vývoji a výrobě spolupracovala Viktoria s italským výrobcem Macron, do jehož velké fotbalové rodiny se klub nedávno přidal, a který se specializuje právě na dodávání prémiového fotbalového vybavení. Vůbec poprvé v historii je nejen první sada, ale i venkovní navrhnuta a vyrobena speciálně pro Viktorku. 

Nový dres reflektuje tradiční klubové barvy, tedy červenou a modrou. Vrací se rovněž ke svislým širším pruhům, které byly v minulosti velmi často na dresech dominantní a oblíbené. Dres je velmi elegantní. Zdobí jej modrý límeček ve stylu polo-trika. Poprvé se na něm rovněž objevuje bílá barva v řadě doplňujících prvků, například u rozparků či na krku.

Dres je originálně vyrobený pouze pro Viktorii Plzeň a je doplněný speciálními znaky. Například za krkem na vnitřní straně dresu je zobrazena část klubové hymny „Ať stále vítězí Viktoria“, na vnější potom brand FCVP. Samozřejmostí je klubové logo a logo generálního partnera Doosan Škoda Power. Novinkou jsou různé odstíny modré barvy zakomponované do pruhů na přední straně dresu. Unikátní je však nejen dres, ale i trenky či stulpny s vyšitou zkratkou jména klubu FCVP. I to je poprvé v historii.

Všechny dresy mají slim fit střih a je na nich použita technologie mikromesh zaručující dokonalou prodyšnost. „Nový dres se mi velmi líbí. Je propracovaný a hodně mě zaujaly detaily. Pro nás hráče je hlavně velmi pohodlný,“ říká Lukáš Kalvach, jenž si ho poprvé vyzkoušel během klubového focení. „Sluší nám a věříme, že bude i vítězný,“ přidal se kapitán týmu Jakub Brabec. Dres je doplněn o červené trenky s modrým proužkem a červené stulpny s brandem FCVP.

Poprvé v historii má Viktoria k dispozici na míru vyrobený nejen první, ale i druhou sadu dresů. „V tomto ohledu nám Macron poskytl skvělý servis, a i druhé sadě jsme věnovali velkou pozornost, výsledkem je i unikátní dres pro venkovní zápasy,“ uvedl Jaromír Hamouz, obchodně-marketingový ředitel klubu. Tento dres plánuje Viktoria využít v následujících dvou sezonách.

Druhý dres odráží pevný vztah viktoriánů k městu Plzeň. Je důkazem silného pouta mezi klubem, městem, celým regionem a jeho obyvateli i generálním partnerem Doosan Škoda Power. Právě společnými silami bylo v minulých letech dosaženo velkých úspěchů a klub reprezentoval svůj domov nejen po celé zemi, ale i v zahraničí. Hlavním prvkem bílého dresu je embosované logo města. Viktoriáni tak budou reprezentovat své město i na hřištích soupeřů či v zápasech evropských pohárů. I venku se tak mohou cítit jako doma. Dalším výrazným prvkem na dresu je vytlačená kontura klubového loga na boku. Ani zde nechybí za krkem část textu klubové hymny a zkratka FCVP.  „Jako celoživotní Plzeňák jsem z takového dresu nadšený! Věřím, že i fanouškům to udělá radost,“ má jasno jedna z klubových ikon David Limberský. Bílý dres je doplněn o doplňkové prvky v klubové červené a modré barvě, hráči k němu obléknou bílé trenky i stulpny.

Stejně jako v předchozích sezonách, i tentokrát bude třetí sada dresů v neobvyklém barevném provedení. Černý dres s jemným proužkem a výraznými zelenými prvky. K němu hráči obléknou zelené trenky i stulpny.