 „V roce 2015 se oblečení COPATUTOJE stalo hitem. Tento ikonický produkt vzešel ze spolupráce značky Horsefeathers a našeho města, jež tehdy neslo titul Evropské hlavní město kultury 2015. Kolekce produktů s typickým plzeňským nářečím nás provázela po celý rok a spojila nejen obyvatele Plzně, ale i její fanoušky a příznivce. Naši Plzeň se snažíme prezentovat jako zajímavé, hrdé město, které je kreativní a žije osobitým stylem. Důležitá je pro nás také podpora místních firem. Tento projekt, k němuž jsme se nyní jako město opět přihlásili, má navíc další rozměr, chce pomáhat,“ uvedl primátor města Plzně Martin Baxa.
„V roce 2015 se oblečení COPATUTOJE stalo hitem. Tento ikonický produkt vzešel ze spolupráce značky Horsefeathers a našeho města, jež tehdy neslo titul Evropské hlavní město kultury 2015. Kolekce produktů s typickým plzeňským nářečím nás provázela po celý rok a spojila nejen obyvatele Plzně, ale i její fanoušky a příznivce. Naši Plzeň se snažíme prezentovat jako zajímavé, hrdé město, které je kreativní a žije osobitým stylem. Důležitá je pro nás také podpora místních firem. Tento projekt, k němuž jsme se nyní jako město opět přihlásili, má navíc další rozměr, chce pomáhat,“ uvedl primátor města Plzně Martin Baxa.
Koupí výrobku s logem #COPATUTOJE získá zákazník nejen legendární produkt, ale zároveň přispěje jednoznačně definovanou částkou na transparentní účet a podpoří tak práci zdravotnického personálu Onkologické a radioterapeutické kliniky Fakultní nemocnice Plzeň.
 „Velmi si této aktivity vážíme. V této nelehké době, kdy se veškerá pozornost upírá na pandemii koronaviru, musíme myslet i na ostatní pacienty, hlavně na ty nejvíce nemocné a ohrožené. Každý člověk zná někoho ve svém okolí, kdo prodělal onkologickou léčbu a všichni si uvědomujeme, jak může být toto období náročné nejen po tělesné stránce, ale i z hlediska duševního zdraví. Děkujeme všem, kteří tuto akci podpoří a zároveň i značce Horsefeathers a městu Plzeň,“ zareagoval Václav Šimánek, ředitel Fakultní nemocnice Plzeň.
„Velmi si této aktivity vážíme. V této nelehké době, kdy se veškerá pozornost upírá na pandemii koronaviru, musíme myslet i na ostatní pacienty, hlavně na ty nejvíce nemocné a ohrožené. Každý člověk zná někoho ve svém okolí, kdo prodělal onkologickou léčbu a všichni si uvědomujeme, jak může být toto období náročné nejen po tělesné stránce, ale i z hlediska duševního zdraví. Děkujeme všem, kteří tuto akci podpoří a zároveň i značce Horsefeathers a městu Plzeň,“ zareagoval Václav Šimánek, ředitel Fakultní nemocnice Plzeň.
Každý, kdo bude hrdě nosit oblečení s nápisem #COPATUTOJE, se automaticky stává reprezentantem myšlenky spjaté s celým projektem, tedy jeho ambasadorem. Připojí se k oficiálním ambasadorům, jimiž už se stali herec, divadelník a loutkař Petr Forman, cestovatel a horolezec Jan Tráva Trávníček, moderátor Jiří Pelnář, choreograf a tanečník Ondřej Baumrukr, básník, slamer, moderátor, hudebník a pedagog Filip Koryta a Dr. Filipitch nebo porodní asistentka Michaela Malotínová. Stát se ambasadorem může každý, kdo zakoupí produkty a podpoří sdílení jejich příběhu na sociálních sítích s použitím hashtagu #COPATUTOJE.
Kolekce bude oproti první sezoně širší. Obsahuje několik edic, které se na trh dostanou postupně v několika vlnách. Částka 50 korun z prodeje například kšiltovky, kulichu nebo trička s nápisem #COPATUTOJE bude průběžně vkládána na transparentní účet 123-808660247/0100 vedený u Komerční banky. Sledovat jej bude možné po celou dobu trvání projektu. Produkty #COPATUTOJE je možné zakoupit na e-shopu go.horsefeathers.cz/copatutoje. Po rozvolnění koronavirových opatření budou k dispozici i v kamenných obchodech.
 
						 
						 
						 
						 
						 
                 
															 
                 
                 
                 
                