×

Varování

JUser: :_load: Nelze nahrát uživatele s ID: 10019

Billboardy vládnou reklamnímu světu, neobejdou se bez nich ani vlivná média

Zveřejněno v Atraktivní zprávy
Od - pondělí, 4. květen 2020 22:38

Billboardy i v 21. století dál vládnou reklamnímu světu. Potvrzuje to nejen praxe, kdy se na billboardech dennodenně objevují kampaně vlivných mediálních gigantů, jako jsou NOVA či CNN, ale i článek v prestižním britském týdeníku The Economist.

Reklamní i mediální svět se rychle mění. Jedna jistota však zůstává. Billboardy. Jejich historie v podobě, jak ji známe dnes, se datuje už od počátku 19. století. I po dvou stech letech jsou zárukou toho nejefektivnějšího prostředku pro sdělení a komunikaci.

Sílu a rozsah billboardů si dobře uvědomují i velké mediální domy, rozhlas a rádia i celostátní a celosvětové televize. Že je využívají pro své kampaně a nevystačí si jen s reklamním prostorem v rámci svých komunikačních kanálů, je pro billboardy tou nejlepší vizitkou.

Dokazují to aktuální billboardy v ulicích, které propagují televizní seriály Modrý kód či Slunečná na TV Prima, poutají na nový kanál Prima CNN News, propagují Beat Rádio, lákají na pořady Českého rozhlasu nebo na akci slevový týden Deníku.

Bez billboardů se neobejde žádná reklamní, mediální nebo volební kampaň. Takové tvrzení dokládá i článek v týdeníku The Economist „Sign of the Times“, který analyzoval reklamní trh v USA. Ve výzkumu se zaměřil především na venkovní reklamu a její budoucnost.

Ta má oproti ostatním médiím zásadní výhodu – venku ji vidí každý – i ten, kdo nemá internet, sociální sítě, rádio, televizi nebo si nekupuje noviny. Billboardy proto vždy byly, jsou a stále budou prostředkem k oslovení všech bez rozdílu věku či povolání.

Podle článku v The Economist navíc mají jedinečnou schopnost adaptovat se na nové digitální prostředí. Například majitelé billboardů už dnes díky anonymizovaným geografickým datům od mobilních operátorů dokáží cílit na konkrétní cílové skupiny.