3D billboardy jako budoucnost venkovní reklamy

Zveřejněno v Zdraví & Lifestyle
Od - úterý, 30. listopad 2021 11:58
3D billboardy jako budoucnost venkovní reklamy Ilustrační. Foto: pixabay

Jak vypadá budoucnost venkovní reklamy? To už ví obyvatelé Paříže, New Yorku a Madridu a dalších velkých světových měst, kde se objevily první 3d billboardy. 

Obří billboardy na kterých se objevují fantastická stvoření, tak vypadají instalace Amazon's Prime Video, které spustilo sérii instalací, aby propagovalo nový seriál The Wheel of Time - Kolo času. Pro obyvatele České republiky je to o to zajímavější, protože seriál se natáčel z velké části právě u nás.

3D billboardy, vyvinuté ve spolupráci s londýnskou agenturou Amplify, využívají záběry zobrazené v trojrozměrném formátu, aby to vypadalo, jako by postavy seriálu vyrážely z obrazovky směrem ke kolemjdoucím.

Kampaň také zahrnovala živou podívanou poblíž billboardu na Times Square, ve které herci odehráli klíčové bitevní scény ze seriálu. Ten bude streamován na Twitchi vlastněném Amazonem. Zatímco outdooroví inzerenti stále více experimentují s těmito druhy 3D efektů, Amazon tvrdí, že je to poprvé, kdy byl takový billboard vytvořen pro účely zábavního seriálu.

Každá ze šesti scén na billboardu obsahuje přizpůsobený záběr scény tak, aby odpovídal specifikacím jednotlivých reklamních ploch. Amplify spolupracovalo s produkčním týmem Prime Video na natočení záběrů s hvězdou seriálu Rosamund Pike, a to pomocí zelené obrazovky, CGI a vizuálních efektů k vytvoření požadované iluze. 

 

Herečka Rosamund Pike, známá například z filmu Zmizelá, se v době natáčení seriálu Kolo času přestěhovala na několik měsíců do Prahy. Na svém Instagramu sdílela mnoho fotek z ulic naší metropole.