Slavné americké hudební uskupení Postmodern Jukebox přijede poprvé do Plzně

Zveřejněno v Atraktivní zprávy
Od - pondělí, 24. únor 2020 19:19

Několik milionů fanoušků na sociálních sítích a více než miliarda zhlédnutí jejich videí řadí Postmodern Jukebox k nejpopulárnějším hudebním tělesům svého druhu na světě. Po stovkách vyprodaných koncertů na šesti kontinentech míří Postmodern Jukebox do Měšťanské besedy v Plzni, kam 21. října 2020 přiveze ty největší popové a rockové hity ve swingově-jazzových aranžích.

Každý týden vydávají nové video a představují další známou melodii v originální úpravě. Díky jazzově-swingovému stylu, vintage kostýmům i kvalitnímu hudebnímu zpracování si už získali přes 2 miliony fanoušků na Facebooku, 4,5 milionu odběratelů a více než miliardu zhlédnutí na Youtube a jejich koncerty bývají po celém světě vyprodané.

Nadčasové hudební uskupení čítá na desítky muzikantů, kteří se v interpretaci různých hitů střídají a mění se také jejich složení na koncertních šňůrách. Jejich repertoár zahrnuje písně od Guns N’Roses, Queen, Aerosmith, Michaela Jacksona, Beyoncé, Britney Spears, Radiohead, Lady Gaga nebo nejnovějšího hudebního objevu Billie Eilish.

Zakladatelem skupiny Postmodern Jukebox je Scott Bradlee. V roce 2010 byl ještě jedním z mnoha muzikantů, kteří se snaží prorazit v New Yorku. Avšak nedařilo se mu chytit příležitost a najít tu pravou koncertní scénu. Proto se rozhodl hledat publikum na Youtube. A tak se narodila virální senzace jménem Postmodern Jukebox. První videa natáčel Scott s kamarády v obývacím pokoji svého suterénního bytu v Queensu. Když v roce 2012 vytvořili jazzový remake písně Thrift Shop, sláva přišla doslova přes noc. Video mělo brzy na kontě první milion zhlédnutí (dnes už přes 16 miliónů). Následovaly další hity, z nichž největší sledovanost si dodnes drží skladba Creep, původně od Radiohead (74 miliónu zhlédnutí).

Letos se Postmodern Jukebox vydávají na turné s názvem Welcome to the Twenties 2.0. Otevírají tak novou dekádu a slibují osobitost a řemeslnou zručnost, které byly tak typické pro hudbu dřívějších generací. „20. léta minulého století nám dala jazz, kdo ví, co nás čeká nyní?“ říká otec projektu Scott Bradlee.