Zájem o lístky na Ligu mistrů je obrovský, klub varuje před překupníky

Prodám lístek na Real Madrid za 35 tisíc. I taková nabídka se objevila na jednom internetovém serveru. Jen to dokládá, jak velkou pozornost na sebe vztahuje duel se světovým gigantem. Podle mluvčího Viktorie Plzeň Václava Hanzlíka by se Doosan Aréna vyprodala, i kdyby byla pětkrát větší.

Pět minut po losu základních skupin bylo v jeden okamžik na klubovém webu 250 tisíc návštěvníků. „Přes 190 tisíc ze Španělska, 50 tisíc z Itálie, zbytek z Česka a Slovenska. Pokud by web nezkolaboval, čísla by byla ještě vyšší,“ podotkl Hanzlík s tím, že následně lidé začali zaplavovat e-mailové schránky dotazy na ticketing. Vstupenky se totiž začaly objevovat na nejrůznějších serverech ještě předtím, než klub vůbec stanovil jejich cenu. Klub dokonce zaznamenal rekordní nabídku lístku za 35 tisíc korun. „Šlo o podvodné nabídky, varujeme všechny fanoušky, že si vstupenky mohou pořídit pouze na pokladnách Doosan Arény,“ dodal mluvčí klubu.

Nejlevnější balíček na všechna tři domácí utkání vyjde pro majitele permanentek na 2850 korun, ve volném prodeji o 550 korun dráž. Permanentkáři si mohou balíčky zakoupit na pokladnách Doosan Areny do sobotní 20. hodiny, jeden fanoušek smí vyzvednout najednou balíčky maximálně proti 5 permanentním vstupenkám. „Dopředu jsme měli navrženo několik cenových variant, na základě losu jsme se rozhodli pro tuto. Nastavili jsme to tak, aby byly balíčky dostupné pro všechny. A mám pozitivní ohlasy, což nás těší,“ uvedl Hanzlík.

Značná část fanoušků už se podle Hanzlíka zajímala také o zápasy na venkovních hřištích. „Vstupenky do Madridu, Říma i do Moskvy budeme prodávat u nás na stadiónu,“ podotkl mluvčí s tím, že další podrobnosti včetně cen klub zatím řeší. Jedinou jistotou je, že do Říma a Madridu bude ticketing adresný, vstupenka tak bude na jméno. „Real to tak má nastavené, v Itálii je to dokonce ustanovené legislativně,“ upřesnil Hanzlík.