Přehlídky Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku na exkluzivních lokacích

ilustrační foto: MBPFW

Stalo se již pravidlem, že si někteří módní návrháři pro prezentace nových kolekcí na Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku zvolí unikátní místo konání. Mezi takové, kteří své přehlídky pořádají mimo hlavní stage eventu, tzv. Fashion Temple, patří například šestadvacetiletý návrhář Jan Černý. Černý, který se objevil v letošním výběru Forbes 30 pod 30, své příznivce zavedl například na Letenskou pláň, do experimentálního prostoru DUP39 a poslední kolekci loni v září prezentoval formou „souvenir shopu“ na party v pražském klubu Swim. Tentokrát se jeho přehlídka uskuteční ve sportovní hale Slavia Praha.

„Chci, aby byla prezentace pro mé publikum výjimečným zážitkem, a tak mi přijde potřebné zvolit prostor, který dokreslí téma nové kolekce. Sportovní hala Slavia Praha je budova vevnitř celá z cihel a je to stavba, která má ducha a kouzlo sedmdesátek. Zevnitř je to taková velká tělocvična s parketem, a to mi přesně zapadá do celkového obrazu,“ dodává Jan. Černého přehlídka je na programu v sobotu 14. března, vstupenky na ni jsou v předprodeji v síti GoOut za 500 Kč.

Místem, kam se MBPFW vrací již třetí sezónu, je hotel Four Seasons Prague. Po přehlídce Zuzany Kubíčkové v rámci FW19 a Liběny Rochové v rámci SS20 se zde tentokrát uskuteční performance mladé slovenské návrhářky a influencerky Vandy Jandy. Ta svou tvorbu představí v úterý 17. března netradičním způsobem jako čaj o páté v prostorách prezidentského apartmá. „Spolupráce s profesionály, kteří se podílejí na MBPFW, naplňuje naši strategii podpory lokálních projektů a talentů. Navíc nás móda inspiruje svou krásou a kreativitou a současně notnou dávkou inovací. Fashion week oslovuje širokou škálu zákazníků a    přibližuje nám změny v jejich nákupním chování i nárocích na kvalitu. Sledování těchto trendů je pro nás podnětné,“ říká ředitelka PR a komunikace Four Seasons Hotel Prague Veronika Tamchynová. V hotelu Four Seasons Prague se bude konat také již třetí pražský pop-up slovenského konceptu Priveé lounge. Ten proběhne od soboty 14. do pondělí 16. března 2020.

Mimo Fashion Temple se představí také nová kolekce Pop návrhářky Zuzany Kubíčkové v neděli 15. března. „Značku Pop jsem na trh uvedla před dvěma lety a nyní jí a zejména jejím zákaznicím chci dopřát velkou přehlídku,“ říká Kubíčková. Designérka své příznivce pozve na svou dosud největší show do multifunkčního sálu DOX+.