Pražský týden módy bude zahájen 31. srpna nezapomenutelným zážitkem

Nezapomenutelný zážitek je tématem zahajovacího večera Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku. Elegantní koktejl uspořádá MBPFW ve spolupráci s časopisem Harper’s Bazaar a šampaňským MUMM.

Slavnostní zahájení zářijové edice pražského týdne módy Mercedes-Benz Prague Fashion Week, které by mělo být elegantním a nezapomenutelným zážitkem, se odehraje 31. srpna 2018 v působivém prostředí Clam-Gallasova paláce, jednoho z nejvýznamnějších barokních paláců hlavního města. „Interiér Clam-Gallasova paláce je mimořádně inspirativní. Vracíme se do jeho prostor, které tentokrát ukážeme ze zcela jiného úhlu, a to doslova a do písmene. Vchod bude z druhé strany budovy a přehlídkové molo i sály, café bar a lounge budou koncipovány odlišně. Na dramaturgii zahajovacího večera se bude podílet nová redakce módního časopisu Harper’s Bazaar a šampaňské MUMM,“ říká CEO Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku Lukáš Loskot. „Jsem ráda, že své působení s novou redakcí Harper’s Bazaaru mohu zahájit právě spoluprací s profesionálním týmem MBPFW na tomto jedinečném svátku módy v Česku,“ dodává Nora Grundová, nova šéfredaktorka časopisu Harper’s Bazaar.

Prvnímu večeru módního svátku dodá patřičný lesk právě exkluzivní značka MUMM, která se stala oficiálním šampaňským Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku již podruhé. Šampaňské s charakteristickou červenou stuhou pro svůj punc exkluzivity nechybí na důležitých party a nebude chybět ani na žádném z dalších večírků módního týdne. „Šampaňské MUMM je úzce spjato s módním světem. Ať už se jedná o společnou vášeň, příběh za každou láhví, či um mistrů, kteří se na výrobě podílejí. Naším cílem je, aby si milovníci módy vychutnali inspirativní a nezapomenutelné zážitky spolu se skleničkou šampaňského, a měli tak šanci ocenit jeho harmonickou chuť a jemné perlení,“ říká ke spolupráci Kateřina Vondrák Hvězdová, Brand Manager Prestige Jan Becher Pernod Ricard.

O pohoštění během zahajovacího koktejlu se postará restaurace SOHO, dlouholetý cateringový partner Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku. „Občerstvení je koncipováno zážitkově a převádí lokální suroviny do inovativních chuťových kombinací, které by měly inspirovat hosty a milovníky módy k afrodiziakálním prožitkům, k nimž jídlo bezesporu patří,“ říká majitelka restaurace SOHO Beata Baníková.