Na hokej s Gulašem, Frodlem či Martinem Strakou. Plzeň spouští prodej permanentek na hokej

foto: HC Škoda Plzeň

Nový vzhled, pro Premium verzi možnost vybrat si ze tří vzhledů, aktualizované ceny a návštěvní řád. To všechno čeká na fanoušky, kteří si chtějí zamluvit svá místa v Home Monitoring Aréně pro celou příští sezónu.

Prodej permanentních vstupenek startuje v pondělí 3. června, a to v kanceláři ticketingu u vstupu A na stadion. Otevírací doba je ve všední dny od 8 do 16 hodin. A pokud si chcete udržet své loňské místo, máte čas až do 14. července. Nejdražší permanentka pro dospělého „Premium“ zahrnující také zápasy play-off i Ligy mistrů vás přijde na 7500 korun, nejlevnější pak na 3500. Za permanentku pro dospělého „Klasik“ dáte v rozmezí od 3100 do 6800 korun.

„Oproti loňskému roku jsme se snažili našim fanouškům ušetřit čas, a proto jsme i za cenu pozdějšího startu prodeje zcela upustili od papírových voucherů. Fanoušci tak nebudou muset na zimní stadion dvakrát,“ uvádí obchodní manažer HC Škoda Plzeň Rudolf Matějka. Příznivci modrobílého hokeje se mohou těšit ještě na jedno překvapení. Pokud se rozhodnou pro nákup Premium permanentky, mají až do vyprodání zásob možnost zvolit, jestli do sezóny „půjdou“ s Martinem Strakou, Milanem Gulašem nebo Dominikem Frodlem jako svým patronem na permanentní vstupence. „A navíc, pokud si permanentku koupíte v prvním týdnu prodeje, tedy od 3. do 9. června, získáte možnost si tipnout, kolik bude prodaných permanentek do 14. července. Tři tipující, kteří budou nejblíže realitě, odměníme podepsaným dresem,“ dodává Matějka.