První digitální showroom v Česku otevřelo Autocentrum Jan Šmucler

foto: Škoda

Autocentrum Jan Šmucler otevřelo v Plzni první digitální showroom značky Škoda v České Republice. U příležitosti zahájení prodeje modelu Škoda Scala se tak zákazníkům otevírají dveře do největšího autosalonu značky Škoda v Česku.

A čím je tento koncept unikátní?
Určitě na prvním místě je třeba zmínit, že se jedná o zcela nové pojetí zákaznického procesu. „Využití digitálních technologiích nám umožní zobrazit reálné vozidlo prostřednictvím velkoplošné projekce. Zde můžeme na devíti obrazovkách modelovat varianty vozu. Současně nám projekce umožňuje představit funkci jednotlivých asistenčních systémů formou edukativních videí a to buď připravených přímo od výrobce nebo i vlastních”, popisuje Jan Šmucler, majitel Autocentra Šmucler. „Pro vlastní konfiguraci slouží nástroj Touch table – dotyková plocha s mnoha funkcemi. Zde již můžeme sestavovat vozidlo včetně technických parametrů, tedy volit výbavy, motorizace, další dodatečné doplňky či příslušenství a to i včetně aktuálních platných cenových dispozic. Máme zde i možnost porovnat konfigurovaný vůz s jeho přímými konkurenty či se seznámit s vybranými funkcemi,“ dodává Jan Šmucler.

Dále zde najdeme sekci vytvořenou přímo na míru elektromobilitě, informace z historie značky Škoda a její vize do budoucnosti. Tento nástroj je schopno ovládat současně až 12 zákazníků či prodejců. Ke každému prezentovanému vozu je k dispozici informační digitální panel, který popisuje konkrétní vystavovaný vůz a to včetně nabídky příslušenství a doplňkových služeb jako je pojištění a financování. Zákazník zde má možnost shlédnout krátká videa zobrazující výbavu nabízeného vozu. Veškeré tyto nástroje jsou ovládané pomocí tabletů a zákazník vše zvládne sám, či s asistentcí prodejce, podle svých preferencí. Výsledkem tedy je, že zákazník má daleko více příležitostí, jak se s daným vozem seznámit, přizpůsobit ho svým potřebám a možnostem. Samozřejmostí ovšem zůstává možnost vůz vyzkoušet i v rámci testovacích jízd, či standardní prohlídkou reálného vozu na showroomu. Také vlastní prezentace vozů dostává zcela novou dimenzi. Prezentované vozy jsou představeny v prostředí, které je stylizované dle charakteru každého z nich.

V rámci nového architektonického konceptu Škoda se tak celý prostor mění ve VIP zónu dostupnou pro každého zákazníka, s mnoha místy a prostory určených k práci, odpočinku či přemýšlení o novém voze, samozřejmě nad šálkem dobré kávy. Takto zpříjemněné a méně formální prostředí cílí na vyvolání pozitivních emocí u zákazníků. Čas zde ale mohou trávit i všichni ti, kteří čekají na své vozidlo v rámci prováděného servisu. „Jsme rádi i za to, že nám Škoda Auto umožnila prostory personalizovat,“ chválí si Jan Šmucler spolupráci se Škoda Auto. My jsme plzeňský autosalon a tak většina motivů na obrazových stěnách nějak souzní s naším regionem. Setkáme se zde například s plzeňskou katedrálou, či motivem plzeňského hokejového klubu, který firma podporuje.

V rámci otevření digitálního showroomu v Plzni nám v Autocentru Jan Šmucler ukázali také koncept ŠKODA VISION E a tím současně pootevřeli dveře do budoucnosti elektromobility.

PR

This slideshow requires JavaScript.