Lepší prostředí, místa k sezení i dětský koutek. Vodárna má zrekonstruované zákaznické centrum

foto: M. Osvaldová

Komfortnější prostředí nabídne všem příchozím nové zákaznické centrum Vodárny Plzeň. Po rekonstrukci má nyní větší diskrétní i čekací zónu pro zákazníky. K dispozici jsou jim čtyři přepážky, recepce a pokladna, kde lze uhradit veškeré účty hotově i platební kartou bez manipulačního poplatku. Čekací zóna nabízí více pohodlných míst k sezení a nechybí ani dětský koutek.

„Oddělili jsme recepci od pokladny, čímž jsme vytvořili více diskrétního prostoru pro klienty. Pokladna se nyní nachází vlevo od vstupu do zákaznického centra. Recepce, kde jsou přijímány návštěvy a klienti si sem chodí pro informace, je na druhé straně,“ uvedl vedoucí Zákaznického útvaru VODÁRNY PLZEŇ Pavel Pajtl.

foto: M. Osvaldová

„Rekonstrukce zákaznického centra je dalším krokem VODÁRNY PLZEŇ a.s. ke zlepšení a zpříjemnění služeb pro zákazníky. Náš odběratel je pro nás na prvním místě, a proto jsme ihned po převzetí společnosti do 100% vlastnictví městem Plzní zahájili změny, které mají za cíl zlepšit klientské prostředí,“ zasadil proběhlou rekonstrukci do širšího rámce předseda představenstva Pavel Šindelář.

Zákaznické centrum v sídle společnosti VODÁRNA PLZEŇ v Malostranské ulici 143/2 má otevřeno v pondělí a ve středu od 8 do 17 hodin, v úterý a ve čtvrtek od 8 do 16 hodin a v pátek od 8 do 14 hodin.

This slideshow requires JavaScript.