Euronova Group zvládla Sportmanii na jedničku

foto: M. Osvaldová

Po dobu devíti dnů se v Plzni konala největší sportovní akce v západočeské metropoli. Sportmanie Plzeň přilákala 61 tisíc návštěvníků, což je vůbec rekordní číslo. Pořádající agenturou byla mediální skupina Euronova Group.

„Organizovat tuto krásnou akci pro nás bylo velkou vyzvou a věřím, že jsme ji zvládli ke spokojenosti všech návštěvníků. Spolupracovat s Odborem sportu a podnikání Magistrátu města Plzeň a Přemyslem Švarcem pro nás bylo velkou ctí,“ uvedl Radek Novák, majitel mediální skupiny Euronova Group.

Během devíti dnů Sportmanie vystřídala více než stovka plzeňských sportovních klubů a volnočasových či zájmových sdružení, které nabízely návštěvníkům možnost vyzkoušet pod odborným vedením trenérů na vlastní kůži náročnost jednotlivých sportů. Každý den Sportmanie Plzeň 2019 odstartoval rozcvičkou pro každého, součástí akce byly autogramiády či přednášky.