Deset potravin, které udělají vaši pleť dokonalou

Také už jste unavená z používání různých drahých a neefektivních kosmetických výrobků? Je na čase je všechny vyhodit a začít jíst potraviny pro dokonalou pleť. Podívejte se na seznam 10 potravin, které by jste měly jíst každý den, když chcete mít dokonalou pleť.

Červená paprika je chutná zelenina, kterou můžete jíst buď vařenou nebo syrovou. Jedna červená paprika obsahuje více než 100% denní potřeby vitaminu C. Obsahuje také významné množství vlákniny a vitaminu B6. Kromě toho, že je bohatá na karotenoidy, které mohou pomoci zabránit vráskám, také zvyšuje prokrvení pokožky a pomáhá jí vypadat mladě. Vzhledem k obsahu karotenoidů jsou červené papriky také skvělé v boji proti akné.

Hořká čokoláda je bohatá na antioxidanty, mastné kyseliny a flavanoidy, které podporují zářící pleť. Antioxidanty v tmavé čokoládě pomáhají snížit nerovnosti v kůži a chrání ji před poškozením sluncem. Kromě toho, kakao uvolňuje tepny, zvyšuje krevní oběh, který vede ke zdravější kůži.

Losos je bohatý na omega-3 mastné kyseliny, které jsou vynikající v boji proti zánětu, vráskám a akné. Jeho vysoký obsah omega-3 také pomáhá hydratovat pokožku zevnitř ven. Kromě toho pravidelný přísun lososa v jídelníčku udržuje vaši pokožku hydratovanou a podporuje silné, zdravé vlasy.

plzen_cz_kokosový olejKokosový olej je jedním z nejbohatších zdrojů nasycených tuků. Obsahuje kyselinu laurovou, silné antibakteriální a protivirové látky, které udržují pryč viry, infekce, záněty a akné. Kokosový olej je také bohatý na esenciální mastné kyseliny a vitamín E, jež jsou ideální pro udržení vaší pleť vlhké, měkké a bez vrásek.

Zelený čaj je to skvělý zdroj antioxidantů a aminokyselin, L-theaninu. To vše  pomáhá uvolnit tělo a snižovat stres. Pomáhá také k celkovému pročištění.

Špenát obsahuje antioxidanty, které bojují proti všem typům kožních problémů.  Je skvělým zdrojem železa, kyseliny listové, chlorofylu, vitaminu E, hořčíku, vitaminu A, vlákniny, rostlinné bílkoviny a vitaminu C. Díky svým antioxidačním schopnostem je zvláště skvělý pro vaši pokožku.

Chia semena, semena konopí, slunečnicová semínka, dýňová semínka, lněná semínka jsou skvělé pro vaši pokožku. Dýňová semínka a slunečnicová semínka jsou  bohatá na selen, vitamin E, hořčík a bílkoviny. Selen udržuje pleť bez vrásek, Vitamin E zvyšuje vlhkost v pokožce a hořčík snižuje hladinu stresu. Zdravé Omega 3 mastné kyseliny ve lnu, Chia a semenech konopí jsou ideální pro boj s vrásky a akné.

Celer obsahuje vitamín K, který může pomoci zabránit dehydrataci.  Dehydratovaná pleť totiž znamená, suchost, olupování, vrásky. Pravidelnou konzumací celeru můžete tomu všemu zabránit.plzen_cz_papája

Papája a antioxidační živiny nalezené v ní, včetně vitamínů C,  E a beta-karotenu, jsou skvělé na snížení zánětu a akné. Kromě toho, Vitamin C může také chránit pokožku před poškozením sluncem.

Mrkev je bohatá na vitamin A, který pomáhá zabránit nadprodukci buněk ve vnější vrstvě kůže. To je místo, kde je přebytek kožního mazu a ten v kombinaci s odumřelými buňkami ucpává póry. Dalším velkým důvodem, proč jíst mrkev je to, že vitamin A snižuje vývoj rakovinových buněk v kůži.